Satay Tulang Jelebu, The one and only!

Satay Tulang Jelebu
Satay Tulang Jelebu @ Senawang. 
The one and only 'Satay Tulang Jelebu' makan sekali ingat sampai bila bila!. Pasti ramai yang nak tahu, apakah itu Satay Tulang. Pelik benar bunyinya kan? Kami ke Senawang, Negeri Sembilan untuk mencari jawapan. Memang perghh, hebat betul rasanya! Bagi yang mengemari bahagian tulang ayam dari rawan ke kerangka, pasti akan meminati Satay Tulang ini.

Satay Tulang Jelebu
Satay Tulang

Terus terang saya ke mari adalah kerana keunikkan Satay Tulang ini. Tulang pun buleh buat Satay? Namun, setelah mencuba, memang akan ingat sampai bila bila! hehehe..saya bagi thumbs up la. Sedap sekali!

Satay Tulang Jelebu
Satay Tulang
Bagi yang sudah mencuba, seperti saya, pasti anda  teruja dan terkejut dengan keistimewaan Satay Tulang. Bagi yang belum dan ingin mencuba, 'Satay Tulang Jelebu' terletak di Jalan Taman Komersial Senawang 5 or Jalan Taman Komersial Senawang 4, Seremban, Negeri Sembilan. Operating hour pula dari 6 ptg hingga 3 pagi. Tapi kena cepat ya, panjang betul waiting list diorang.

Follow below directions if you're coming from North/South Highway(PLUS); 

1. Take exit 220-Senawang toward Senawang/K. Pilah
2. After Toll, continue onto Jalan Senawang/Persiaran Senawang until you see Giants Super Market and McDonald on your right(the distance approximately 5km and you will pass couple of traffic lights)
3. Turn right at traffic lights after McDonalds and turn left onto Jalan Taman Komersial Senawang 5.

Post a Comment

NB: Anonymous and keywords comment will not be published.

Previous Post Next Post